من کراتینین سرم 4.3 چه درمان های مفید برای کاهش این است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

من کراتینین سرم 4.3 چه درمان های مفید برای کاهش این است

کراتینین سرم من 4.3 چیزی است که درمان برای کاهش آن مفید است؟ شما می دانید کنترل خوبی از مصرف مواد غذایی برای کاهش سطح کراتینین بالا مفید است، اما نکته کلیدی برای کاهش سطح کراتینین بالا درمان است. پس چه درمان برای کاهش کراتینین سرم 4.3 مفید است؟

در واقع، سطح کراتینین بالا به صورت اختلال کلیوی ایجاد می شود، بنابراین یک بار اختلال کلیوی دریافت صحیح، اراده سطح کراتینین با آن با هم کاهش یافته است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی گیاه چینی، آن را تا به اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. با کمک این درمان، افراد مبتلا به کراتینین سرم 4.3 می تواند یک شانس دوباره به زندگی عادی، حداقل آنها لذت بردن از یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟

این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلول و بافت فضا و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

چگونه می توان میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کاهش سطح creatinne بالا؟

همانطور که ما در آغاز اشاره شد، راه هایی برای کاهش سطح کراتینین بالا درست اختلال کلیوی است، و عمدتا تابعی از این درمان است برای تصحیح اختلال کلیوی است. با بزرگ رگ خونی، ضد التهاب، ضد ترومبوز و ضد انعقاد، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند اهداف رسیدن به برای اصلاح اختلال کلیوی است.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد این درمان یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: